Proficiat met uw laatste online shoppingsbuit! Werd uw laatste maaltijd geleverd per koerier?
Stond u stil bij onze huidige manier van shoppen?
U als ondernemer heeft het ongetwijfeld al gemerkt. Het verwachtingspatroon van uzelf én van uw klanten blijft stijgen: 24/7 dienstverlening, gratis terugzendmogelijkheden en klant blijft koning. Als ondernemer pur sang wilt u die uitdaging uiteraard aangaan.
REFIBO & SEBECO geven u met dit seminarie informatie over de webshop maar ook het voor en erna. Immers:
Hoe begint u hier nu op een professionele manier aan?
Mag u op uw webshop kosten aanrekenen voor een elektronische betaling?
Natuurlijk kunnen uw klanten bestellingen terugsturen. Maar tot hoelang en wat doet u met de geïnde btw?
Welke wetgeving past u toe bij buitenlandse klanten?
Een webshop opzetten is geen synoniem voor een webstek met webmaster. Een webshop is een volwaardige 2e onderneming met alle fiscale en btw issues van dien.
En wat daarna? Hoe blijft u er in slagen om persoonlijke klantenrelaties te onderhouden? Gebruikt u reeds de huidige kanalen van direct chat of voice interfaces om uw klant tot koning te kronen?